Nostetaan ravintolasi
uudelle tasolle

Suomalainen SmartPass
yhdistää digitaaliset leimakortit,
asiakaspalautteen keräämisen
ja tarjouskampanjat.

Etuja kanta-asiakkaalle

Markkinoinnin työkalu

Palautekanava

Palkitse kanta-asiakkaita ja kerää enemmän palautetta

Digitaalinen leimakortti on nykyaikainen tapa palkita asiakkaita ja kutsua heidät toiminnan kehittämiseen. Leimakortin käyttäminen on helppoa ja leimoja voi kerätä skannaamalla QR-koodin ravintolasta löytyvästä esitteestä. Kun ravintolakohtainen leimakortti tulee täyteen, asiakas opastetaan saamaan ravintolan suunnitteleman palkinnon. Win-Win! Henkilökunnalta leimakortin käyttö ei edellytä toimenpiteitä ja jatkossa asiakkaittesi ei tarvitse kantaa mukanaan epäkäytännöllisiä leimakortteja.

DIGITAALINEN LEIMAKORTTI PÄHKINÄNKUORESSA

  • Helppokäyttöinen digitaalinen leimakortti asiakkaillesi.
  • Helppo ja nopea käyttöönotto, ei integraatioita! (5–10min.)
  • Saat palautetta vastineeksi kaikista täysistä leimakorteista.
  • Leimojen kerääminen ei edellytä toimenpiteitä henkilökunnalta.
  • Leimojen määrä ja palkinto on täysin vapaasti määritettävissä.

Lisää potkua kampanjoille

SmartPassin avulla voit lisätä ravintolasi näkyvyyttä ja hankkia uusia asiakkaita julkaisemalla tarjouskampanjoita. Potkua kampanjan näkyvyydelle napsahtaa notifikaatioiden avulla, jotka tavoittavat alueesi potentiaalisen asiakaskunnan välittömästi.

Markkinointi pähkinänkuoressa:

  • Helppokäyttöinen työkalu tarjouskampanjoiden luomiseen.
  • Tarjouskuponkien reaaliaikainen käyttömäärien seuranta.
  • Uusista tarjouksista lähetetään notifikaatio loppukäyttäjille alueellisesti.
  • Kampanjoita ja leimakorttietuja voidaan mainostaa somekanavissa.
  • Kampanjoita ja leimakorttietuja voidaan mainostaa loppukäyttäjille jaettavissa flyereissa.

Notifikaatiot

EatPass-näkyvyys

Flyerit, some

 

Kuuntele asiakkaita
ja kehitä toimintaa

SmartPassin avulla palautteen ja kehitysideoiden antaminen on asiakkaille helppoa ja samalla kynnys matala. SmartPass on yksityinen palautekanava sinun ja asiakkaiden välillä, joten someraivo ei mahdu tähän kuvioon alkuunkaan. SmartPass erikoisuutena asiakkaat voivat antaa palautetta jopa annoskohtaisesti! Asiakkaiden kanssa kommunikointi ja palautteiden analysointi hoituu helposti ravintolan sivustolla.

PALAUTEKANAVA PÄHKINÄN­KUORESSA

  • Asiakkaat voivat lähettää kehitysideoita ja palautetta yksityisesti.
  • Yksityinen keskustelu asiakkaiden kanssa.
  • Sähköpostihälytykset negatiivista palautteista (optio).
  • Annoskohtainen palaute.
  • Palautetta vastineeksi täysistä leimakorteista.
  • ”Anna palautetta myöhemmin” -notifikaatiot
  • *Trendisanat ruuasta ja palvelusta.
  • Reaaliaikainen palautteiden seuranta.
*Numeraaliset arvot ja trendisanat ovat käyttäjien nähtävillä, mutta vapaaseen tekstikenttään kirjoitetut palautteet ja kehitysideat ovat yksityisiä.

*Numeraaliset arvot ja trendisanat ovat käyttäjien nähtävillä, mutta vapaaseen tekstikenttään kirjoitetut palautteet ja kehitysideat ovat yksityisiä.

Nopea käyttöönotto, ei intergraatiota (5-10 min.)

SmartPass käyttöönotto on äärimmäisen yksinkertaista, eikä sitä tarvitse integroida olemassa oleviin järjestelmiin. Rekisteröidy, määritä leimakorttiedut ja tarjoukset, sekä aseta SmartPass-esite näkyvälle paikalle. Done!

Edullinen kampanjahinta 39 €/kk/ravintola (+alv)

SmartPass-palvelu on hinnoiteltu niin, että kaikilla ravintoloitsijoilla on mahdollisuus päästä nauttimaan digitalisaation tuomista hyödyistä toiminnan koosta riippumatta. Nyt rajoitetun ajan 39 €/kk/ravintola! (norm. 59 €/kk/ravintola).

Jatkuva asiakaslähtöinen tuotekehitys

SmartPass-palvelua kehitetään jatkuvasti asiakkaita ja loppukäyttäjiä herkällä korvalla kuunnellen. Tavoite on maksimoida palvelun tarjoamat hyödyt ja käyttökokemus kaikkien osapuolien näkökulmasta.

Tuliko kysyttävää? Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.