Nostetaan ravintolasi
uudelle tasolle
Suomalainen EatPass
yhdistää digitaaliset leimakortit,
asiakaspalautteen keräämisen
ja tarjouskampanjat.
Etuja kanta-asiakkaalle
Markkinoinnin työkalu
Palautekanava
Palkitse kanta-asiakkaita ja kerää enemmän palautetta
Digitaalinen leimakortti on nykyaikainen tapa palkita asiakkaita ja kutsua heidät toiminnan kehittämiseen. Leimakortin käyttäminen on helppoa ja leimoja voi kerätä skannaamalla QR-koodin ravintolasta löytyvästä esitteestä. Kun ravintolakohtainen leimakortti tulee täyteen, asiakas opastetaan saamaan ravintolan suunnitteleman palkinnon. Win-Win! Henkilökunnalta leimakortin käyttö ei edellytä toimenpiteitä ja jatkossa asiakkaittesi ei tarvitse kantaa mukanaan epäkäytännöllisiä leimakortteja.
DIGITAALINEN LEIMAKORTTI PÄHKINÄNKUORESSA
- Helppokäyttöinen digitaalinen leimakortti asiakkaillesi.
- Helppo ja nopea käyttöönotto, ei integraatioita! (5–10min.)
- Saat palautetta vastineeksi kaikista täysistä leimakorteista.
- Leimojen kerääminen ei edellytä toimenpiteitä henkilökunnalta.
- Leimojen määrä ja palkinto on täysin vapaasti määritettävissä.
Lisää potkua kampanjoille
EatPassin avulla voit lisätä ravintolasi näkyvyyttä ja hankkia uusia asiakkaita julkaisemalla tarjouskampanjoita. Uudet kampanjat julkaistaan EatPass-applikaatiossa, sekä Eat.fi-sivustolla. Lisäpotkua kampanjan näkyvyydelle napsahtaa notifikaatioiden avulla, jotka tavoittavat alueesi potentiaalisen asiakaskunnan välittömästi.
Markkinointi pähkinänkuoressa:
- Helppokäyttöinen työkalu tarjouskampanjoiden luomiseen.
- Tarjouskuponkien reaaliaikainen käyttömäärien seuranta.
- Uusista tarjouksista lähetetään notifikaatio loppukäyttäjille alueellisesti.
- Tarjouskampanjat saavat lisänäkyvyyttä Eat.fi -sivustolla.
- Kampanjoita ja leimakorttietuja mainostetaan somekanavissamme.
- Kampanjoita ja leimakorttietuja mainostetaan loppukäyttäjille jaettavissa flyereissa.
Kuuntele asiakkaita
ja kehitä toimintaa
EatPassin avulla palautteen ja kehitysideoiden antaminen on asiakkaille helppoa ja samalla kynnys matala. EatPass on yksityinen palautekanava sinun ja asiakkaiden välillä, joten someraivo ei mahdu tähän kuvioon alkuunkaan. EatPass erikoisuutena asiakkaat voivat antaa palautetta jopa annoskohtaisesti! Asiakkaiden kanssa kommunikointi ja palautteiden analysointi hoituu helposti ravintolan extranet-sivustolla.
PALAUTEKANAVA PÄHKINÄNKUORESSA
- Asiakkaat voivat lähettää kehitysideoita ja palautetta yksityisesti.
- Yksityinen keskustelu asiakkaiden kanssa.
- Sähköpostihälytykset negatiivista palautteista (optionaalinen).
- Annoskohtainen palaute.
- Palautetta vastineeksi täysistä leimakorteista.
- ”Anna palautetta myöhemmin” -notifikaatiot
- #Trendisanat ruuasta ja palvelusta.
- Reaaliaikainen palautteiden seuranta.
*Numeraaliset arvot ja trendisanat ovat käyttäjien nähtävillä, mutta vapaaseen tekstikenttään kirjoitetut palautteet ja kehitysideat ovat yksityisiä.
*Numeraaliset arvot ja trendisanat ovat käyttäjien nähtävillä, mutta vapaaseen tekstikenttään kirjoitetut palautteet ja kehitysideat ovat yksityisiä.
Nopea käyttöönotto, ei intergraatiota (5-10 min.)
EatPass käyttöönotto on äärimmäisen yksinkertaista, eikä sitä tarvitse integroida olemassa oleviin järjestelmiin. Rekisteröidy, määritä leimakorttiedut ja tarjoukset, sekä aseta EatPass-esite näkyvälle paikalle. Done!
Edullinen kampanjahinta 50 €/kk/ravintola (+alv)
EatPass-palvelu on hinnoiteltu niin, että kaikilla ravintoloitsijoilla on mahdollisuus päästä nauttimaan digitalisaation tuomista hyödyistä toiminnan koosta riippumatta. Nyt rajoitetun ajan 50€/kk/ravintola! (norm. 75€/kk/ravintola).
Jatkuva asiakaslähtöinen tuotekehitys
EatPass-palvelua kehitetään jatkuvasti asiakkaita ja loppukäyttäjiä herkällä korvalla kuunnellen. Tavoite on maksimoida palvelun tarjoamat hyödyt ja käyttökokemus kaikkien osapuolien näkökulmasta.