[et_pb_section fb_built=”1″ background_color=”#3a3a3a” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.90″ custom_padding=”0px|0px|0px|0px”][et_pb_fullwidth_header title=”EATPASS – USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET” _builder_version=”3.0.90″ title_font=”||||||||” title_text_color=”#ffffff”][/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.0.90″ background_repeat=”repeat” custom_padding=”31px|0px|54px|0px”][et_pb_row _builder_version=”3.0.90″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.90″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_video src=”https://youtu.be/DP8wQlSE1q0″ _builder_version=”3.0.90″][/et_pb_video][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”0px|0px|0px|0px” admin_label=”row” _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]

Miten digitaalinen leimakortti toimii?

  1. Mene ravintolaan, joka käyttää EatPass-palvelua  (Ravintolat löytyvät EatPass-mobiiliapplikaatiosta Leimakortit ja Lähellä osioista).
  2. Paina ”OTA LEIMA” painiketta LEIMAKORTIT -näkymässä. Toiminnallisuuden käyttäminen edellyttää Bluetooth toiminnon aktivointia ja kameraa.
  3. Lue ravintolasta löytyvästä EatPass-esitteestä ravintolakohtainen QR-koodi.
  1. Kun leimakortti tulee täyteen, voit lunastaa ravintolakohtaisen palkinnon tekemällä lyhyen arvostelun ravintolalle. Voit käyttää ansaitsemasi kupongin heti, tai myöhemmin.
  2. Kun päätät käyttää kupongin, paina ”käytä kuponki” -painiketta, jonka jälkeen sinulla on viisi minuuttia aikaa näyttää kuponki ravintolan henkilökunnalle ennen maksamista.

Huom! Digitaalisen leimakortin käyttäminen edellyttää bluetooth-toiminnon aktivointia. Tarkistamme käyttäjän sijainnin Beacon-teknologiaa hyödyntäen. Sijaintitietotoja ei tallenneta, tai jaeta eteenpäin millään muotoa.

Miten voin käyttää erikoistarjouksia?

  1. Paina alanavigaatiosta TARJOUKSET -painiketta.
  2. Kun olet löytänyt tarjouksen, paina sitä ja tarjous aukeaa.
  3. JATKUVA TARJOUS: Jatkuvia tarjouksia voit käyttää niin monta kertaa kuin haluat niiden voimassaolon aikana. Näytä tarjous ravintolan henkilökunnalle ennen maksamista.
  4. KERTAKÄYTTÖINEN TARJOUS: Nimensä veroisesti kertakäyttöisen tarjouksen voit käyttää vain kerran. Kertakäyttöisistä tarjouksista löytyy ”Käytä tarjous” painike. Tarjouksen käyttämisen jälkeen sinulla on viisi minuuttia aikaa näyttää kuponki ravintolan henkilökunnalle ennen maksamista.

Huom! Vastuu tarjouksen käyttämisestä on mobiiliapplikaation käyttäjällä ja käyttämättä jääneitä kuponkeja ei korvata millään tavalla.

Miten voin jättää palautetta ravintolalle?

Tapa 1

  1. Mene ravintolan sivuille joko painamalla ravintolan nimeä LEIMAKORTIT näkymässä, tai painamalla ravintolaa LÄHELLÄ painikkeen alta löytyvästä karttanäkymästä.
  2. Paina ”PALAUTE” painiketta, joka aktivoi palautteen antamisen.

Tapa 2 

Kun leimakortti on täynnä, voit lunastaa palkintosi tekemällä arvostelun ravintolalle painamalla ”Lunasta palkinto painiketta”, joka aktivoi palautteen antamisen.

Tapa 3

Voit tehdä ajastettuja palautteita ravintoloille leimakortin käytön yhteydessä. Kun olet ottanut leiman, kysymme sinulta haluatko jättää palautetta ravintolalle myöhemmin. Jos vastaat myöntävästi, lähetämme sinulle muistutuksen palautteen tekemisestä kahden tunnin kuluttua. Painamalla notifikaatiota, palautteen antaminen aktivoituu.

Huom! Vapaaseen tekstikenttään kirjoitettava palaute ja kehitysideat ovat näkyvillä vain sinulle ja ravintoloitsijoille. Numeraalinen data (tähdet) ja trendisanat julkaistaan Eat.fi -sivustolla, jos arvostelun kohteena oleva ravintola käyttää ko. palvelua.

Miten löydän ravintoloiden tiedot?

    1. Ravintoloiden tietoihin voit tutustua ravintolasivulta. Mene ravintolan sivuille joko painamalla ravintolan nimeä LEIMAKORTIT näkymässä, tai painamalla ravintolaa LÄHELLÄ painikkeen alta löytyvästä karttanäkymästä.

Käytin tarjouskupongin ja suljin sen vahingossa. Miten saan sen uudelleen auki?

  1. Paina LEIMAKORTIT tai TARJOKSET painketta  alanavigaatiosta.
  2. Paina PALKINTO -kuvaketta oikeasta yläkulmasta
  3. Avaa haluamasi aktiivinen kuponki listalta.

Huom! Käytetyt kupongit katoavat tililtäsi, kun 5 min. ajastin menee loppuun.

Miten voin vaihtaa käyttöliittymäkieltä?

  1. Avaa sivupaneeli painamalla vasemmassa yläkulmassa olevaa kuvaketta, tai liuttamalla vasemmalta oikealle.
  2. Valitse ASETUKSET
  3. Vaiha käyttöliittymäkieltä.

Huom! Osa EatPass-applikaatiossa löytyvästä datasta on ravintoloitsijoiden manuaalisesti lisäämää informaatiota, joka löytyy vain yhdellä kielellä.

Toimiiko EeatPass ilman Internet-yhteyttä?

EatPass on pilvipalvelu, joten Internet-yhteys on oltava käytössä, jotta applikaatio toimii suunnitellulla tavalla.

Tukeeko Windows puhelimia?

Ei.

Voinko käyttää digitaalista leimakorttia ilman Bluetoothia?

    Et voi. Bluetooth yhteyden ja beaconeiden avulla pyrimme minimoimaan väärinkäytön mahdollisuudet.

EATPASS USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET  (Ravintoloitsijat)

Miten EatPass-palvelu otetaan käyttöön? (ravintoloitsija)

EatPass-palvelun käyttöönotto kestää 5-15 minuuttia riippuen siitä, miten paljon sisältöä haluat lisätä palveluun. EatPass palvelu ei vaadi integraatioita ja on heti käytössä, kun olet rekisteröitynyt ja lisännyt haluamasi ravintolat palveluun, sekä asettanut beaconin ja EatPass-esitteen ravintolaan näkyvälle paikalle.

  1. Rekisteröidy asiakkaaksi osoitteessa www.restarant.fi/restanet
  2. Aktivoi tili ja kirjaudu palveluun.
  3. Lisää palveluun ne ravintolat, joissa haluat ottaa käyttöön digitaalisen leimakortin ja kehittää toimintaa yhteistyössä asiakkaittesi kanssa.
  4. EatPass-myyntiedustaja ottaa yhteyttä ja sopii tapaamisen, jossa allekirjoitetaan käyttoikeussopimus, sovitaan palvelun loppulinen käyttöönottopäivä ja asetetaan palvelu käyttövalmiuteen.

 Miten EatPass digitaalinen leimakortti toimii? 

EatPass-palvelun tavoite on yhdistää ravintoloiden leimakortit yhteen paikkaan, sekä lisätä ja helpottaa asiakkaan ja ravintoloitsijoiden välistä kommunikaatiota. Ravintoloitsijat voivat määrittää ravintolakohtaisen leimakortin leimojen määrän ja palkinnon, jonka asiakas voi lunastaa kun leimakortti tulee täyteen.

  1. Asiakas lataa puhelimeensa EatPass-applikaation.
  2. Asiakas saa digitaalisen leiman käynnistämällä applikaation ja lukemalla QR-koodin ravintolasta löytyvästä EatPass-esitteestä.
  3. Kun ravintolakohtainen leimakortti tulee täyteen, asiakas voi lunastaa ravintoloitsijan määrittelemän palkinnon (esim. ilmainen lounas -kuponki) tekemällä lyhyen arvostelun.
  4. Kun asiakas haluaa käyttää kupongin, hän avaa kupongin ja painaa ”Käytä tarjous” painiketta, jonka jälkeen ajastin käynnistyy ja asiakkaalla on viisi minuuttia aikaa näyttää kuponki ravintolan henkilökunnalle.

Miksi ravintolan asiakkaiden kannattaa ladata EatPass?

EatPass-palvelun tärkein tavoite on tarjota ravintoloiden asiakkaille erittäin käytännöllinen digitaalinen leimakortti, helppokäyttöinen palautekanava sekä applikaatio, joka kokoaa ravintoloiden tiedot ja hyödyt yhteen paikkaan. Kertaus loppukäyttäjien hyödyistä:

Huom. EatPass-palveluun syötettävä sisältö on ravintoloitsijan / ravintolan henkilökunnan vastuulla.

Tarjouskuponkien käyttäminen

EatPass-mobiiliapplikaation kautta ravintoloiden asiakkaat voivat käyttää tarjouskuponkeja. Tarjouskuponkeja on kahta eri lajia: jatkuvat tarjoukset ja kertakäyttöiset tarjoukset.

Tukeeko EatPass Windows-puhelimia? 

Ei.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]