KEHITÄ RAVINTOLASI UUDELLE TASOLLE

EatPass on Turussa kehitetty ravintola-alalle räätälöity palvelu, joka yhdistää digitaaliset leimakortit, asiakaspalautteen keräämisen ja tarjouskampanjat näppärästi yhteen pakettiin.

DIGITAALINEN LEIMAKORTTI

MARKKINOINTITYÖKALU

PALAUTEKANAVA

PALKITSE KANTIKSIA, SAA ENEMMÄN PALAUTETTA!

Digitaalinen leimakortti on nykyaikainen tapa palkita kantiksia ja houkutella asiakkaat mukaan toiminnan kehittämiseen. Asiakkaille leimakortin käyttäminen on helppoa ja leimoja voi kerätä skannaamalla QR-koodin ravintolasta löytyvästä esitteestä. Kun ravintolakohtainen leimakortti tulee täyteen, asiakas tekee lyhyen ohjatun palautteen saadakseen määrittämänne palkinnon. Win-Win! Henkilökunnalta leimakortin käyttö ei edellytä toimenpiteitä ja jatkossa asiakkaittesi ei tarvitse kantaa mukanaan epäkäytännöllisiä pahvisia leimakortteja.

DIGITAALINEN LEIMAKORTTI PÄHKINÄNKUORESSA

  • Helppokäyttöinen digitaalinen leimakortti asiakkaillesi.
  • Helppo ja nopea käyttöönotto, ei integraatioita! (5-10min.)
  • Saat palautetta vastineeksi kaikista täysistä leimakorteista.
  • Leimojen kerääminen ei edellytä toimenpiteitä henkilökunnalta.
  • Leimojen määrä ja palkinto on täysin vapaasti määritettävissä.

HANKI LISÄPOTKUA TARJOUSKAMPANJOILLE

EatPassin avulla voit lisätä ravintolasi näkyvyyttä ja hankkia uusia asiak- kaita julkaisemalla tarjouskampanjoita. Uudet kampanjat julkaistaan EatPass-applikaatiossa, sekä Eat.fi-sivustolla. Lisäpotkua kampanjan näkyvyydelle napsahtaa notifikaatioiden avulla, jotka tavoittavat kau- punkisi potentiaalisen asiakaskunnan välittömästi.

MARKKINOINTI PÄHKINÄNKUORESSA

  • Helppokäyttöinen työkalu tarjouskampanjoiden luomiseen.
  • Tarjouskuponkien reaaliaikainen käyttömäärien seuranta.
  • Uusista tarjouksista lähetetään notifikaatio loppukäyttäjille alueellisesti.
  • Tarjouskampanjat saavat lisänäkyvyyttä Eat.fi -sivustolla.
  • Kampanjoita ja leimakorttietuja mainostetaan somekanavissamme.
  • Kampanjoita ja leimakorttietuja mainostetaan loppukäyttäjille jaettavissa flyereissa.

KUUNTELE ASIAKKAITASI, KEHITÄ RAVINTOLAASI

EatPassin avulla palautteen ja kehitysideoiden antaminen on asiakkaille helppoa ja samalla kynnys matala. EatPass on yksityinen palautekanava sinun ja asiakkaiden välillä, joten someraivo ei mahdu tähän kuvioon alkuunkaan. EatPass erikoisuutena asiakkaat voivat antaa palautetta jopa annoskohtaisesti! Asiakkaiden kanssa kommunikointi ja palautteiden analysointi hoituu helposti ravintolan extranet-sivustolla.

PALAUTEKANAVA PÄHKINÄNKUORESSA

  • Asiakkaat voivat lähettää kehitysideoita ja palautetta yksityisesti.
  • Yksityinen keskustelu asiakkaiden kanssa.
  • Sähköpostihälytykset negatiivista palautteista (optionaalinen).
  • Annoskohtainen palaute.
  • Palautetta vastineeksi täysistä leimakorteista.
  • ”Anna palautetta myöhemmin” -notifikaatiot
  • #Trendisanat ruuasta ja palvelusta.
  • Reaaliaikainen palautteiden seuranta.

*Numeraaliset arvot ja trendisanat ovat käyttäjien nähtävillä, mutta vapaaseen tekstikenttään kirjoitetut palautteet ja kehitysideat ovat yksityisiä.

NOPEA KÄYTTÖÖNOTTO, EI INTEGRAATIOITA (5-10 min.)

EatPass käyttöönotto on äärimmäisen yksinkertaista, eikä sitä tarvitse integroida olemassa oleviin järjestelmiin. Rekisteröidy, määritä leimakorttiedut ja tarjoukset, sekä aseta EatPass-esite näkyvälle paikalle. Done!

EDULLINEN KAMPANJAHINTA 50€/kk/RAVINTOLA (+ALV)

EatPass-palvelu on hinnoiteltu niin, että kaikilla ravintoloitsijoilla on mahdollisuus päästä nauttimaan digitalisaation tuomista hyödyistä  toiminnan koosta riippumatta.

Nyt rajoitetun ajan 50€/kk/ravintola! (norm. 75€/kk/ravintola).

JATKUVA ASIAKASLÄHTÖINEN TUOTEKEHITYS

EatPass-palvelua kehitetään jatkuvasti asiakkaita ja loppukäyttäjiä herkällä korvalla kuunnellen. Tavoite on maksimoida palvelun tarjoamat hyödyt ja käyttökokemus kaikkien osapuolien näkökulmasta.

Tuliko kysyttävää? Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.